Trevligt!

Började kvällen bra med kören och alla underbara vårsånger! När jag var färdig där så stack jag iväg till Becky. Linda kom dit och hade med sej underbara chokladmuffins som hon bakat *mums* och sen kom Cilla dit med så vi har varit ute och promenerat tillsammans alla 4.
Härligt att få träffa dem igen och prata av sej om alla världsliga saker som snurrar i huvudet på en. Det blev ju ett lååångt uppehåll för mej i jan, feb och mars men nu är jag igång igen och det känns i lederna!
Imorn är det äntligen torsdag och det innebär slö förmiddag i morgonrock *aaah* det är så juvligt att strosa omkring och bara känna lugnet här hemma. Förhoppningsvis så ska jag hinna plöja igenom några avsnitt av Andra Avenyn under tiden som jag grejar här hemma.
Nu ska jag värma vetekudden och krypa ner hos älsklingen som för länge sedan somnat.

Kommentarer
Postat av: Smulan

"strosa omkring o känna lugnet" jaadu man lever la på hoppet... :P

2008-04-12 @ 10:45:54
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0