Roligt!

Jag fick ett mkt trevligt brev i postlådan igår som jag inte upptäckte förän jag kommit hem på kvällen.
För ett tag sedan så fick Viktoria ersättning för ett ärr hon har vid ögonbrynet och då blev jag fundersam över ärren som jag har efter en gammal olycka.
Jag ringde upp mitt försäkringsbolag och det visade sej att jag var försäkrad hos dom på den tiden och att skadan var anmäld, detta hände för 9 år sedan så jag kunde ff få ersättning för ärr. Så jag meilade in bilder på ärret och fick svar från dom igår. Där stod det:
Vi har bedömt att ersättning kan lämnas med 6.150 kr (!)
Tackar och niger tänkte jag och jublade innombords, nu blir det trevligt i Ullared när jag ska dit!! *JIPPI*

Här är en av bilderna dom fick, jag ser helt sliten ut..... men det är vardagen och så ser man ut då.

image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0