Nya bordet!

Åh det är så skönt och så vackert och så underbart att ha fått hem ett nytt köksbord! Det är svärmor jag har att tacka för hon köpte det till Lars i födelsedagspresent men jag tror nog att jag är mer exalterad än vad han är ;)
Han är helt slut efter allt mitt tjatande idag innan vi fått ut de gamla och in med det nya och monterat allt. Nu har han åkt iväg med våra gamla stolar.
Än så länge så har vi bara monterat ihop 2 stolar för han orkade inte skruva nå mer ikväll men han ska fixa 2 till en annan dag och de sista 2 ska vi sätta ihop när huset är färdigt för här får det inte platts 6 stolar.

Så här såg bordet ut förut med duk och bordstabletter. Drygt med duk och småbarn!!
image105

Så här såg bordet ut utan duk, inte en allt för vacker syn! Lars och Linus hjälptes åt att montera ner bordet ;)
image106

Lars och Linus hjälptes även åt att sätta ihop nya bordet :)
image109

Här är det nya bordet <3 I hörnet innanför så ser ni min datahörna där jag sitter just nu. Härligt när möblerna går i stil med varandra!
image107

Jag och Viktoria har invigt det nya bordet redan med en varsin kvällsmacka :)
image108

Så vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Urtjusigt! Kram!

2008-04-01 @ 21:39:01
Postat av: therese

Jo, det vart ju lite finare ja =)

2008-04-02 @ 22:27:40
URL: http://heltrubbad.blogg.se
Postat av: Elenore

Tjusigt!

2008-04-03 @ 21:17:44
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0