Körövning

Jaha, idag har det inte hänt allt för mkt. Eller ja, jag har gått igenom en massa viktiga papper som ska fyllas i och skickas till höger och vänster så jag har fixat alla sånna nu och fått iväg dom på postlådan. Det är sånt som tar tid men som ingen annan märker att man gjort. Och så har jag laddat upp 500 bilder som ska framkallas sen, jag har typ 500 bilder till som ska laddas upp men det tar ju sån himmla lång tid.
Sen har jag dragit ut en massa papper med bilder och förklaringar om fotosyntesen. Viktoria frågade mej idag om blommor kissar? För det hade dom sagt på bolibompa igår..... Så det är bara att vackert förklara hur blommor gör när dom kissar så jag talade om för henne att blommor kissar syre *hehe* Den förklaringen var väll fin? Viktoria tycker att både jag och bolibompa är knäppa för hon vet minsann att blommor kan inte kissa!
Just nu sitter jag och dricker dagens sista kaffetår innan jag ska fixa matlådor av maten som blev över idag, spagetti med köttfärssås. När jag gjort det så ska jag iväg på kören och när jag är färdig där så ska jag ut med mina stavar tillsammans med Becky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0