Kom nu sommar!

Idag har vädret varit helt underbart! Hela familjen har varit ute hela dagen förutom när vi har varit inne och ätit. Vi har haft sällskap av Becky och David idag och Becky har hjälpt mej att hålla koll på barnen och krattat gräsmattan.
Det är helt underbart att få kratta och ställa iordning ute på gården, jag hoppas att jag får fortsätta med det imorn med för det är ju någon kvadratmeter att kratta på den här gården.
Linus har suttit i vagnen och studerat oss och Viktoria har varit med och hjäpt till och så har hon cyklat. Lars och David har varit i garaget och grejat.
Ikväll så har jag varit och sjungit och sen var jag ute och gick tillsammans med Becky. Det blev en längre runda ikväll och det känns i fötterna :)
Nu ska jag mysa med älsklingen, han har ju semester imorn och Viktoria är ledig från dagis så vi har inga tider att passa *skönt*
Nu kan sommaren få komma när den vill och det gör den nog snart för jag har små gullviveblad i gräsmattan utanför fönstret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0