Hemma igen

Känns som att den här dagen har varit väldigt lång men nu är den iaf avslutad för min del.
Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med dagen, jag har röjt undan en hel del här hemma, dammsugit, varit och hälsat på i 3 olika gårdar och så har jag varit ute och promenerat nyss.
Ryggen är ff hård som pannsar men det släpper säkert när man fått upp konditionen igen. Tack Karin för den söta kommentaren ;)
Det tar ju sin lilla tid att komma i form igen när man har slappat en längre tid.
Nu ska jag krypa ner hos älsklingen och förhoppningsvis få en rejäl törnrosasömn.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hittade dig med;) kramis

2008-04-15 @ 23:23:29
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag hoppas den är fejk..känns lite smått pinsamt o skriva så till någon man inte känner på en blogg :P Nu ska jag kila iväg o jobba heeeeeeela dagen! :)

2008-04-16 @ 08:33:02
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0