Det tar sej

sa pyromanen.
Idag är jag mkt nöjd än så länge. Jag har dammtorkat kryddhyllan, microbänken, spisen, frysen, kaklet, toaletten, handfatet och skåpluckorna. Nu ska jag ha lunch som kommer att bestå av korv med bröd. Sen när jag har ätit och hämtat på dagis så hoppas jag att energin kvarstår.
Huvudvärken har äntligen försvunnit nu och jag hoppas att den håller sej borta.
Linus är en liten krypande ängel idag. Mycke riktigt så var det tänderna som spökade med hans humör för idag har det spruckit fram två vassa gaddar i överkäken så nu snart har han 4 bissingar! Underbart att han är glad igen!! Det är en förutsättning om man ska kunna göra något vettigt hemma.
Föresten så skulle jag ha bakat bullar någon dag, jag upptäckte när jag gick igenom alla kryddor idag att jag hade 3 förpackningar kardemumma så det kanske är dax att använda den ;)
Nehe nu ska jag steka lite korv!

Kommentarer
Postat av: therese

Haha, förlåt så mycket då, men jag tycker den är jättebra =).

2008-04-08 @ 13:38:38
URL: http://tyttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0