Bromsolja

Kvällen börjar närma sej och för varje sekund som tickar förbi så blir jag mer och mer apatisk. Nu sitter jag bara här och stirrar fastän jag har massor som jag borde göra, varför är jag så?
Alltid när jag har något planerat så får jag bromsolja i kroppen och funderingar över saker som jag borde göra på momangen men istället så blir jag sittande och vet inte i vilken ände jag ska börja.
Jaja, nu ska jag ställa i ordning en kopp kaffe och plocka lite mer här i köket. Köket är typ klart jag ska bara ta rätt på lite ren disk som ska in i skåpen. Sen måste jag komma på vad jag ska ha för kläder på mej???? och så måste jag packa allt som barnen ska ha med sej så dom klarar sej ett dygn!
Nej fy nu måste jag sätta fart, bara jag gör det så vet jag att det blir bra sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0