Bolibompa

Nu är det en lugn stund här hemma. Viktoria sitter och tittar på bolibompa och Linus sitter i sin säng och tittar på henne. Det är så skönt att ha båda två hemma för då trötar de av tiden tillsammans och kräver inte så mkt uppmärksamhet av oss vuxna.
Idag har jag hållit på och plockat en massa saker igen och dammtorkat lite här och var. jag har gjort rent toaletten och tvättat en omgång med sängkläder. Min älskling har dammsugit åt mej och skakat hallmattan och det är sånt jag gillar när han hjälper mej ;)
Ikväll blev det makaroner och köttbullar till middag, helt ok tycker jag även fast än jag läst aftonbladet idag *hehe*
Nu ska jag röja ihop all disk här inne och få den ren sen ska jag inte göra något mera vettigt idag mer än att jag ska få barnen i säng och så ska Viktoria duscha ikväll.
Jag har roat mej med kameran lite och knäppt en bild på Linus när han gosar med katten. De älskar varandra hårt kan man säga :D

image111

Viktoria roar sej som vanligt med att pyssla hela dagarna om hon får, men jag tycker att hon måste äta, sova och gå ut ibland :)

image112

Kommentarer
Postat av: Smulan

Så kul att se bilder på vad kidsen har för sig. Jättefint kort på Linus, du har t o m lyckats få med de två små risgrynen. Toria brås ju på moster det ser jag ju här nu :) De är bra det tjejen, pyssla på :D

2008-04-12 @ 10:52:16
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0