Barbiehuset

Viktoria sitter och leker med sitt barbiehus och Linus tittar på. Vad härligt det är att sitta och lyssna på dom när dom leker <3 Linus har 2 tygböcker som han älskar att bläddra i och så ska han gossa med dom, det gillar han :)
Nu har jag Badat Linus och Duschat Viktoria, hon har en ny skjorta på sej idag som hon valde själv när vi var och shoppade i fredags och jag tycker den är jättefin!
Jag har tagit upp lite bacon ur frysen och tänkte röra ihop lite baconklet med bacon, makaroner, majs, champinjoner och creme fraiche. Det är smaskens!

Här sitter Viktoria och leker
image130

Så här ser huset ut på framsidan, det har en fungerande ringklocka med :D
image131

Sovrum
image132

Badrum
image133

Kök och allrum
image135

Jag förstår tjejen att hon är helt lycklig! Jag ska nog hjälpa henne att sätta alla små prylar på plats sen :D *roligt*

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var inte ett dåligt Barbie-hus det där inte. Det är ju nästan så man blir avundsjuk ;D

2008-04-28 @ 19:17:07
URL: http://luella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0