Äntligen!

Nu har jag och Lars tagit oss i kragen och gjort rent HELA skafferiet *tjoho* åh vad jag är nöjd!!
Viktoria har haft en kompis hemma här ganska länge idag och dom har lekt så bra och Linus har fått vara med och titta på. Vilka sötisar <3
Ikväll har vi myst tillsammans med mat från grillen, nu har barnen lagt sej och Lars har åkt till Motorklubben så jag är själv tillsammans med datorn. Men det är inte fy skam för nu ska jag titta på Andra Avenyn halva natten ;) eller typ till midnatt så jag orkar kliva upp när barnen vaknar imorn *hehe*
Men först ska jag ringa en av mina systrar och höra hur det är med henne.
Ha en trevlig fredag kväll!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Nu då har jag läst och plöjt allt jag har missat sen sist jag var här inne o kikade tror jag. Inte lätt att hänga med i den här bloggen heller som uppdateras så frekvent. Orkar inte kommentera alla inlägg men kul att höra o se hur ni har det. Älskar er! kram!

2008-04-12 @ 10:57:06
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0