9:April, Onsdag. Otto & Ottilia. Nalledagen

Igår så var jag ute och gick, det var riktigt skönt! Så idag är jag stel i armar och ben men jag har ingen huvudvärk :) Men det bästa utav allt var nog att jag fick träffa Becky och rensa huvudet från en massa skit.
Jag måste köpa nya springskor :( Det har blivit nå fel på mina bak vid hälen så jag fick en blåsa igår *suck* Men jag ska inte klaga för jag har haft skorna länge det är bara det att jag hade inte velat lägga pengar på nya just nu.
Idag så snöar det igen *suck 2* det verkar inte vilja ge sej.
Igår så dammtorkade jag hela köket utom databordet och det är jag väldigt nöjd över! Däremot så har jag ett annat projekt som har legat över mej ända sedan vi möblerade om i Januari.... Jag har nämligen inte ställt upp alla saker i bokhyllan där dom ska vara än..... Fy vilken latsäck jag är *fniss* Men jag har helt enkelt ingen lust.
Idag så är det Nalledag på dagis och det innebär att alla stressade föräldrar ska komma ihåg att ta med sej en nalle till dagis och den som inte kommer ihåg det får ett grinigt barn resten av veckan *hehe* Jag och min torra humor. Viktoria har iaf lagt sin nalle mitt i gången vid ytterdörren nu så då borde vi ju komma ihåg den *hoppas*
Nehe då var det tid för frukost då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0