6:e April, Söndag. Vilhelm & Helmi

Jag måste komma ihåg att ringa Viktoria´s Pappa sen när jag vaknat ordentligt för han fyller 30 år idag.
Idag är jag seg, ändå tycker jag att jag kom i säng i skaplig tid. Men barnen har iaf fått kläder på sej och ätit frukost. Linus käkade ju frukost kl 7 så han ska strax få mellanmål.
Just nu sitter jag och skriver en massa saker på en lista som jag ska göra idag.

Igårkvälls föresten så var ju svärmor här när jag slutade jobbet, hon hade lagt märke till att katten var så blöt på ryggen. Det visade sej att det luktade kanin piss av han..... sen kan man ju fundera på vart han har varit???
Så det var inget annat att göra än att stoppa in han i duschen. Svärmor blev imponerad för katten står aldeles stilla när man tvättar han, sen när jag är klar så kammar jag han och blåser honom torr med hårtork :)
Han är väl dreserad min goa misse!
Nehe nu ska jag sminka mej en smula, jag brukar ju annars inte göra det men jag är så nöjd över min nya mascara jag har köpt så nu är det roligt att kladda på sej lite så man ser piggare ut :)

Fjant gäspar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0