2:a April, Onsdag. Gudmund & Ingemund

Jag hade glömt bort det nya bordet när jag klev in i köket nu så det var en mkt trevlig överaskning hur ljust och fint det blev i köket :)
Idag så ska jag packa och åka till Särna.Min äldsta bror är fortfarande där och stannar tills fredag så då tänkte jag hinna dit och träffa honom innan han sticker till Tyskland igen.
Idag är det grått ute :( Jag som hoppades att det skulle bli lika fint idag som det var igår. Ja ja, finvädret kommer väll nån gång. Igår så plockade jag fram Viktoria´s cykel och sommargrejor, tyvär så blev vi osams så utevistelsen vart kanske inte så skön som jag hade räknat med men så är det när man har bestämda barn.
Vitoria hade nämligen bestämt sig för att hon skulle inte ha galonkläder på sig om hon skulle vara ute och var hon tvungen till att ha det så skulle hon in till vilket pris som helst. Så hon knallade iväg och ställde sig mitt ute på ängen här och vrålade allt hon kunde hur elak Mamma hon har och att hon inte vill ha sin Mamma nå mer. Grannarna måste ha varit imponerade utav konsären hon bjöd på i mer än en halvtimme.
Jag vann iaf striden så till slut kunde vi sätta oss tillsammans utomhus och äta mellis med galonbyxor på! Så nu hoppas jag att jag slipper sådana diskutioner nå mer. Men det blir väll nya grejer för hon stod även och skrek att hon inte ville ha sina stövlar nå mer utan hon skulle ha nya, snygga och rosa springskor!
Här är det forfarande vinter och nå nya springskor blir det då inte nu i det här slasket!
Nehe jag lär väll fixa lite gröt nu och ställa iordning kidsen så dom är klara att åka till dagis.
Här är en bild på Viktoria när hon satt och pysslade igår, det är det roligaste hon vet! *puss*
image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0