29:e April, Tisdag. Tyko

Solen skiner lite mellan molnen idag så nu ska jag ladda tvättmaskinen och hänga tvätt ute idag :)
Igår så tog jag upp filé ur frysen som jag ska lägga i marinad idag för imorn blir det grillspett *mums*
Idag så ska jag fortsätta att rensa, fast det blir nog mest pappersjobb och sen måste jag ta rätt på mera löv ute idag så jag hinner få iväg det på brasan. Jag ska nog testa min nya sekatör idag :)
Just nu så sitter jag och dricker kaffe i väntan på att jag ska vakna ordentligt för då ska jag duscha, Lars skjutsar Viktoria på dagis. Jag känner att jag blir lite lat när han är hemma och avlastar mej. Jag är seg ur sängen och seg på att ställa mej i ordning. Men jag får väll se det som lite semester ;)
Nu ska jag ta mej en kopp kaffe till och spela lite yatzy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0