27:e April, Söndag. Engelbrekt

Idag har jag tagit mej upp i tid, det var några dagar sen jag gjorde det. Jag har något som luktar skit i kylskåpet och jag kan inte hitta vad det är, jag har kastat allt som är öppnat och gjort rent i grönsakslådan men det stinker ändå. Imorn när jag är ledig så ska jag gräva ur allt och torka ordentligt och se om jag får någon bukt med det..
Igår så jobbade jag och det gick som en dans, härligt att ha sådana arbetskvällar!
Idag är det lite grått ute, det har duggregnat inatt och det är 8,4+ grader ute. Riktigt skönt faktiskt.
Nu så ska jag duscha Viktoria och ställa iordning kidsen i deras nya fina kläder jag handlat i fredags :)
Ikväll så ska jag jobba igen och innan det har jag inte tänkt att göra många knop.

Titta vilken klätterapa vi har :D
              

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så sött ;D

2008-04-27 @ 15:45:56
URL: http://luella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0