22:a April, Tisdag. Allan & Glenn

Nu ska jag strax åka på dagis. Idag skiner solen igen och det ser skönt ut ute. Jag är ledig och tänkte försöka vara ute en stund idag. Jag har inte planerat nå speciellt så det blir väll samma gamla vanliga med tvätt och städ.
Jag var så seg upp idag, det blev sent igår med innan jag kom i säng. Men nu sitter jag upp och har ögonen öppna iaf.
Nehe jag har inget vettigt och skriva så det är nog lika bra att jag spelar en yatzy istället i väntan på att klockan ska bli tio i 9 så jag kan åka.

Kommentarer
Postat av: therese

Svar: Okej. Jo, vi har en handduk som vi torkar tassarna på honom med, men han är ju så busig så man får inte torka särskilt noga =p. Nä, det blev nog något fel med bilderna verkar det som.

2008-04-22 @ 11:48:50
URL: http://tyttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0