1:a April, Tisdag. Harald & Hervor

Idag fyller min Svägerska Mona år, grattis till henne!
Äntligen så fungerar bloggen igen! Det har varit lite tråkigt att inte kunna planera och lägga upp sina dagar här. Men det har inte hänt så mkt, jag har jobbat hela helgen och igår så det blir nog fina pengar nästa löning förhoppningsvis och det blir ju bra för i Maj så bär det iväg till Ullared igen.
Idag så har jag inte hunnit mer än att duscha, ätit frukost, skjutsa på dagis och hälsat på Camilla. Jag fick en Amelia tidning av Camilla som jag ska läsa sen.
Till lunch idag så blir det hemgjorda hamburgare.
Åh nu kom posten! Vad kul! hoppas att jag får nå trevliga paket som jag shoppat på tradera ;) Jag ska genast springa ut och se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0