18:e April, Fredag. Valdemar & Volmar

Vilken dag det var igår. Först på morgonen så var det kaos här hemma, jag sprang runt som en tok före kl 12 för att försöka hinna allt som skulle göras innan vi skulle åka. Mitt i paniken så kom jag på att jag har inte fyllt i dagarna för föräldrapenning till försäkringskassan och igår var sista dagen man kunde skicka in om man ska få nå pengar den här månaden. Det var bara att sätta sej och börja fundera på vad och var man skulle skriva, men jag fick det på postlådan iaf.
När jag lämnade lghten så såg den ut som skit! Det var grejor överallt och disken stod kvar på köksbordet men jag var tvungen att åka. Linus fick vara hos Farmor och Farfar.
När jag kom ner till Falun så strosade jag runt lite på ICA Maxi, tro det eller ej men jag hittade inget speciellt jag ville ha :)
Jag drog iväg ensammen norrut i bilen jag lånat med svärfar som inte har någon radio, det blev endel nynnande kan jag säga. När jag kom till Mora så åt jag på Donken och så var jag in på djurmagasinet och ÖB.
Jag hittade lite kraffs på ÖB bl.a 2 plast dumprar till barnen, möbeltassar till mina nya stolar och skåpreglar så jag ska få ha mina saker ifred. Sen så fick jag tag i några förvaringslådår i kartong, jag ska snart försöka veckla ihop dom och se om det är ngt att ha.
Sen hämtade jag Jessica på gymnasiet och vi for hem till henne. Jag följde henne och några av hennes kompisar och solade solarium *skönt* Sen åkte jag och Jessica hem till henne och satte oss på balkongen och drack kaffe och pratade strunt. Hon har kvällssol på sin balkong och det kändes som en sommarkväll när vi satt där och myste!
När jag kom hem igen så var jag varm i skinnet som man brukar vara på kvällarna på sommaren *härligt* Jag och Lars käkade mat från grillen tillsammans och gick igenom prylarna jag köpt.
Sen stack jag iväg till Becky och vi promenerade tillsammans. Fullt ös alltså från halv 8 på morgonen till halv 12 på natten :) Men jag har haft en helt fantastisk dag med mej själv igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0