16:e April, Onsdag. Patric & Patricia

Idag fyller en kusin till Linus 1 år. Min älskade största broder har namnsdag idag!
Klockan rinner iväg och jag har inte hunnit blogga förän nu, det är inte likt mej!
Igår när jag hade varit ute och gått så värmde jag vetekudden och lade efter ryggraden när jag skulle sova och det gjorde susen! Så idag har jag bara lite ont i ryggen men är inte så stel som jag var igår.
Idag så var jag väldigt seg ur sängen innan Viktoria skulle vara på dagis det är därför jag inte hunnit sätta mej förän nu, jag har varit och handlat, tvättat, diskat, fixat mat till Linus och matat han. Just nu håller jag på med ett projekt att behandla mina handdukar med klorin innan jag tvättar dom och det fungerar ganska bra mot garagesmuts. Det är ju så att ha en mekaniker i hemmet att då har man en stor grå fläck mitt på alla handdukar som inte går att tvätta bort. Sen länktar jag tills mitt tvättmedel tar slut så jag får testa ett annat som jag tror är bättre.
Idag har Lars beställt hemgjorda hamburgare till lunch så jag ska väll ställa mej och steka dom snart.
Solen skiner idag och det känns väldigt härligt! Det märks att jag får mer energi direkt det är lite ljusare ute. Jag måste försöka att beta av lite kläder ur den tvättade högen och vika in det i skåpen men det är ju tyvär inte det roligaste jag vet. Sen måste jag packa åt Viktoria för hon ska åka till sin Pappa imorn och förhoppningsvis så ska Lars hinna byta däck åt mej idag.
Ikväll sen så ska jag på kören och efter det så blir det promenad igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Heej, hur är allt idag?

2008-04-16 @ 12:06:18
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0