10:e April, Torsdag. Ingvar & Ingvor

Då var världen utanför vit igen och jag blir blek av tanken på att den här snön aldrig vill försvinna. Nu är det 3:e dagen som det snöar, SNÄLLA sluta nu!
Sen är det en till sak som retar mej, jag skulle skicka ett mail till folksam igår och jag har inte fått svar på om dom fick det fasten dom lovade att skicka bekräftelse så jag måste väll ringa idag igen då *suck* vad drygt det är när saker och ting inte fungerar på en gång.
Undrar vad jag ska göra idag då? Jag ska då inte utanför dörren så länge snön vräker ner, det vet jag då. Jag ska nog starta ett nytt avsnitt av Andra Avenyn och börja städa mitt skafferi. Ja det ska jag!

Kommentarer
Postat av: therese

Nä, jag är också skitsur på den här jäkla snön! Jag vill verkligen ha sommar nu..

2008-04-10 @ 13:12:41
URL: http://tyttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0