Nu är det kväller!

Nu har jag gjort allt som jag hade planerat ikväll så nu väntar TV:n. Lars är ute i garaget å jag hoppas att han kommer in snart så man får mysa lite innan jag somnar, blir så kallt annars när han ska under täcket å jag redan hunnit somna. Kan inte komma på några speciella planer jag har imorn förutom att vi ska samla kidsen och öppna julklappar nån gång men det blir väll säkert på eftermiddagen.
Ni får ha en skön nattsömn mina vänner!
Föresten ni kan väll skriva en kommentar om ni läser så jag vet om mina läsare som jag har på lunar följer med till denna blogg, jag tycker att det är roligt om ni gör det! Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart man hänger med..

2007-12-27 @ 09:19:28
Postat av: kusin

Hej hej.
Kul med en till blogg att följa:)
Kramen Fia

2007-12-27 @ 10:49:41
Postat av: Anna H

Klart jag oxå läser ;D

2007-12-27 @ 12:47:21
URL: http://luella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0