Min nya blogg

Hejsan på er!
Som ni ser så försöker jag mej på något nytt. Jag hoppas att det kommer att bli bra, jag är ju inte så bra på datorer direkt men jag gör ett strongt försök nu iaf eftersom jag gillar att blogga.
Idag har Jag och Lars varit ute en sväng och åkt skoter. Vi åkte upp på klitten och hälsade på Robert en stund. Det var ganska lagom väder idag, bara 4-.
Linus har varit uppe hos Farmor och Farfar och underhållit dom ett tag idag =)
När vi kom hem sen så käkade vi lite julmat och till efterätt så åt jag ris a la malta *mums* Lars hoppade över efterätten för han tycker inte om den men destå mer blir det till mej =)
Nu har Lars dragit ut på partaj så jag är ensammen hemma med Linus för Viktoria är hos sin pappa och firar jul. Jag ska nog läsa färdigt mitt julalbum med "uti vår hage" och sen ska jag nog läsa TV:tidningen. Måste väll försöka komma i säng nån gång ikväll för jag ska hämta Viktoria imorn, ska bli skönt att få hem tjejen så vi får fira jul tillsammans!
Jag länktar så innerligt tills vi ska åka till Särna, det blir antingen 28:e eller 29:e. Min största storebror med sambo och son kommer hem då så vi ska fira jul och nyår tillsammans, han bor i Tyskland annars så det blir inte så ofta man ses. Ska bli helt underbart att träffa dom!
Nehe nu ska jag ringa min yngsta storasyster och kolla läget hur dom har det, hon är hos våran storasyster i Östersund och firar jul tillsamans med våra föräldrar.
Ni får ha en trevlig kväll och en god fortsätning på julen mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0