Åh vad trött jag är!

Usch vad trött jag är! Det är grus i mina ögon, blev sent innan jag kom i säng och Linus har hållit låda sedan 6 och Viktoria vaknade vid 7 och det har varit ett himmla stimmande av dom. Linus har gjort allt för att försöka klättra över mej till alla spännande saker på nattusbordet där det är TV-dosor och mina glasögon. Viktoria har tjatat oavbrutet efter Mamma, Mamma, Mamma, Mamma nu i 1 timme och 20 minuter. Just nu i skrivande stund kom hon vrålande NNNNNEEEEJJJJ, Mamma Linus har fått tag i granen!  Han står i sitt gåbord och når oanade höjder med nya föremål, hans armar och händer är som en klibbig grod-tunga där ALLT fastnar.
Nu när man masat sig upp ur sängen då är barnen nöjda och glada, då säger dom inte ett pip. Huvudsaken är ju att dom har fått upp Mamma, sen om Pappa ff ligger och trynar det är inte så noga.
Åh nu är min älskade kaffe klar, bara jag fått i mej den så är jag nog som folk sen.
Så fort jag har fått fram frukosten här nu så ska jag packa färdigt och sen åker vi, jag vet att jag sagt det förr men jag måste säga det igen. Jag längtar efter min bror så det värker i kroppen!
Nu har Lars kommit upp med så nu är det väll tid för frukost.
Jag kommer att vara borta i 1 vecka så vi får väll se hur mkt jag kommer att uppdatera bloggen, men nån gång kommer det att bli!
Ni får ha det bra! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0