26 December Annandagen

Nu äntligen gick det att ta sig in på den här sida igen. Försökte med det imorse men det gick inte. Hur som helst så har vi iaf varit till Falun idag och hämtat hem Viktoria. Vi stannade i Mora och käkade på Mc Donald´s och så var vi in på KappAhl och handlade lite kläder till Linus. Köpte en ny overall och en mössa åt han eftersom han växt ur de han hade redan sen blev det några nattsärkar och bodysar med, så nu borde han klara sig ett litet tag. Men jag hoppas ändå att han får mer kläder i julklapp nu när vi ska fira med all släkt, för det går nog åt.
Linus har börjat bli ganska rörlig och tar sig överallt dit han vill och det innebär att han blir väldigt smutsig av allt dreglande och hasande efter golven. Sen försöker han att dra sig upp till stående vid alla möbler bara det att det är så halkigt åt han så nu måste jag ha halksockor på honom alltid inne.
Viktoria har haft det toppen nere hos sin pappa över jul, hon var väldigt nöjd med vistelsen och alla paket hon fått och så har hon träffat Tomten! När hon kom hem idag så satte hon sig genast och skulle rita och då skrev hon alla siffror från 1-10 aldeles själv! Vad stor hon börjar bli mamma´s tjej.
Själv så håller jag på och tvättar, måste få alla finkläder rena tills vi ska åka till Särna sen. Efter tvättmaskinen är färdig nu så ska jag och Viktoria mumsa lite Ris a la malta, det ska bli grejer det!
Innan kvällen är slut så ska jag hinna hänga tvätt, diska, duscha Viktoria och natta kidsen, sen måste jag skura rent Linus matstol som han har spytt ner idag. Suck, jag lär väll sätta fart om det ska hända nått tänker jag. Det är ju bara den lilla detaljen att jag verkar vara tankad med bromsolja ikväll. Jag är helt slut sen vi har varit ute och rest och handlat idag. Jag ska be Jhon Blund om en törnrosa sömn inatt!

Viktoria 5 år
Här är Vitoria 5 år, visst är hon fin våran stora tjej !

Linus 6 månader som tomtenisse julen 2007
Våran lilla tomtenisse Linus som är 6 månader!
Idag så fyller min brors son Kevin 10 år, får träffa honom snart nu, ska bli så härligt att träffa dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0